Počet záznamov: 1  

The Effect of Country of Origin Image on Hierarchical Process of Consumer Based Brand Equity

  1. Názov The Effect of Country of Origin Image on Hierarchical Process of Consumer Based Brand Equity
    Preklad názvuVplyv obrazu krajiny krajiny pôvodu na hierarchický proces spotrebiteľského značkového kapitálu
    Autorské údajeRenee B. Kim
    Autor Kim Renee B.
    Zdrojový dokument Actual Problems of Economics. No. 5-6 (2018), Pp. 33-43. - Kiev : National Academy of Management, 2018. ISSN 1993-6788
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaUkrajina
    Heslá značky * značky výrobkov * pôvod tovaru * imidž * budovanie značky * Južná Kórea
    AnotáciaGlobalizácia trhu poskytuje spotrebiteľom viac voľby medzi výrobkami, čo vedie k zvýšeniu konkurencie medzi značkovými výrobkami z rôznych krajín pôvodu, ktoré môžu byť na trhu spotrebiteľov nahraditeľné. V tejto situácii na trhu sa značka lojality stáva stále kritickejším prvkom pre úspech a udržateľné dlhodobé umiestnenie na trhu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2018: 5-6

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF331.8 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.