Počet záznamov: 1
The Effect of Country of Origin Image on Hierarchical Process of Consumer Based Brand Equity
Názov The Effect of Country of Origin Image on Hierarchical Process of Consumer Based Brand Equity Preklad názvu Vplyv obrazu krajiny krajiny pôvodu na hierarchický proces spotrebiteľského značkového kapitálu Autorské údaje Renee B. Kim Autor Kim Renee B. Zdrojový dokument Actual Problems of Economics. No. 5-6 (2018), Pp. 33-43. - Kiev : National Academy of Management, 2018. ISSN 1993-6788 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Ukrajina Heslá značky * značky výrobkov * pôvod tovaru * imidž * budovanie značky * Južná Kórea Anotácia Globalizácia trhu poskytuje spotrebiteľom viac voľby medzi výrobkami, čo vedie k zvýšeniu konkurencie medzi značkovými výrobkami z rôznych krajín pôvodu, ktoré môžu byť na trhu spotrebiteľov nahraditeľné. V tejto situácii na trhu sa značka lojality stáva stále kritickejším prvkom pre úspech a udržateľné dlhodobé umiestnenie na trhu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2018: 5-6
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 331.8 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1