Počet záznamov: 1  

Analýza nákupného správania cez internet

  1. Názov Analýza nákupného správania cez internet
    Súbežný názovAnalysis of Buying Behavior over the Internet
    Autorské údajeIngrid Potisková
    Autor Potisková Ingrid EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2018 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 21.9.2018 Skalica, Slovensko. S. 43-49. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Kastl Daniel ; Hečko Ivan ; Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2018 Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4567-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá internet * správanie spotrebiteľa * komunikácia * komunikácia obchodná * zákazníci * obchod elektronický
    AnotáciaSprávanie zákazníka pri nákupe cez internet. Model See, Think, Do, Care - zložený zo štyroch fáz, poskytuje pohľad na cestu zákazníka a umožňuje firme zistiť, kam by mala zamerať svoje úsilie pri komunikácii so zákazníkmi.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00826-007, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF177.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.