Počet záznamov: 1  

Proces Mystery shoppingu

  1. Názov Proces Mystery shoppingu
    Preklad názvuThe Mystery Shopping Process
    Autorské údajeMarián Čvirik
    Autor Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 10, č. 2 (2018), s. 6-13 online. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2018. ISSN 2453-9988
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá výskum marketingový * stratégia marketingová * zákazníci * riadenie kvality * kontrola * procesy rozhodovacie
    AnotáciaFundamentálna charakteristika Mystery shopping. Výhody mystery shoppingu. Proces mystery shoppingu. Fázy realizácie mystery shoppingu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00850-001, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2018: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF370 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.