Počet záznamov: 1  

Pôsobenie asymetrických informácií pri predaji zájazdu

  1. Názov Pôsobenie asymetrických informácií pri predaji zájazdu
    Preklad názvuEffect of the Asymmetric Information during Selling a Package Holiday
    Autorské údajeĽudmila Novacká, Alexander Frasch
    Autor Novacká Ľudmila EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Spoluautori Frasch Alexander EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 10, č. 2 (2018), s. 30-39 online. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2018. ISSN 2453-9988
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá informácie asymetrické * ruch cestovný * kancelárie cestovné * predaj * siete sociálne
    AnotáciaPosúdenie a kvantifikácia výskytu asymetrickej informácie vo vzťahu predajca zájazdov a klient cestovnej kancelárie na základe komplexnej analýzy.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00855-001, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2018: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF695.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.