Počet záznamov: 1
Pôsobenie asymetrických informácií pri predaji zájazdu
Názov Pôsobenie asymetrických informácií pri predaji zájazdu Preklad názvu Effect of the Asymmetric Information during Selling a Package Holiday Autorské údaje Ľudmila Novacká, Alexander Frasch Autor Novacká Ľudmila EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Spoluautori Frasch Alexander EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Zdrojový dokument Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 10, č. 2 (2018), s. 30-39 online. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2018. ISSN 2453-9988 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá informácie asymetrické * ruch cestovný * kancelárie cestovné * predaj * siete sociálne Anotácia Posúdenie a kvantifikácia výskytu asymetrickej informácie vo vzťahu predajca zájazdov a klient cestovnej kancelárie na základe komplexnej analýzy. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00855-001, online Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2018: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 695.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1