Počet záznamov: 1  

Blokovanie a antiblokovanie internetového reklamného obsahu

  1. Názov Blokovanie a antiblokovanie internetového reklamného obsahu
    Súbežný názovBlocking and Antiblocking Internet Advertising Content
    Autorské údajeIngrid Potiskova
    Autor Potisková Ingrid EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2018 : zborník vedeckých statí. S. 67-71 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Kastl Daniel ; Hečko Ivan. ISBN 978-80-225-4568-6
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * trh reklamný * reklama * reklama nevyžiadaná * marketing elektronický * technológie komunikačné * technológie informačné * internet * obchod elektronický * stránky webové * Slovensko * spotrebitelia
    AnotáciaAnalýza troch rôznych pohľadov na "ad block" a "anti ad block" systémy reklamy a ich vzájomné pôsobenie v online prostredí. Penetrácia internetu na Slovensku v roku 2015. Rast e-commerce. Podiel používateľov používajúcich AdBlock systémy. Pohľad zo strany majiteľov webových stránok a účastníkov online prostredia.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00828-012, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.