Počet záznamov: 1  

Komunikácia integrovaných manažérskych systémov ako súčasť marketingu

  1. Názov Komunikácia integrovaných manažérskych systémov ako súčasť marketingu
    Preklad názvuMarketing Oriented Communication of Integrated Management Systems
    Autorské údajeRastislav Strhan
    Autor Strhan Rastislav EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Integrované systémy manažérstva: veda - prax -výučba : zborník vedeckých statí. S. 62-70 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Mizla Martin ; Čarnický Štefan ; Krnáčová Paulína. ISBN 978-80-225-4576-1
    PoznámkyVEGA 1/0670/16
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá systémy riadenia * systémy integrované manažérske * riadenie kvality * kvalita * marketing * prieskum * Slovensko
    AnotáciaPrínosy manažérskych systémov pre organizáciu. Rôzne pohľady na kvalitu. Obsah a využitie integrovaného manažérskeho systému v podnikateľských subjektoch z rôznych odvetví. Výsledné zistenia z prieskumu. Prínosy zavádzania a rôzne formy komunikácie kvality. Motivácie implementácie z pohľadu spôsobu vnímania kvality.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00881-010, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF143.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.