Počet záznamov: 1  

Number of Advertisements Per Day and Their Relevance To Consumers

  1. Názov Number of Advertisements Per Day and Their Relevance To Consumers
    Preklad názvuPočet inzerátov za deň a ich význam pre spotrebiteľov
    Autorské údajeMichal Tomčík, Pavel Rosenlacher
    Autor Tomčík Michal
    Spoluautori Rosenlacher Pavel
    Zdrojový dokument Acta oeconomica Universitatis Selye : international scientific journal. Vol. 7, no. 2 (2018), pp. 162-174. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2018. ISSN 1338-6581
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá reklama * inzercia * spoty reklamné * médiá * spotrebitelia * zákazníci * efektívnosť
    AnotáciaRozsah komerčne orientovanej komunikácie v médiách a vo verejnom priestore. Hlavné zistenia čiastkových empirických prieskumov a kvalifikovaných odhadov, ktoré sa pokúsili odpovedať na výskumnú otázku objemov reklamných správ, ktorým čelí priemerný spotrebiteľ v jednom dni za posledných desať rokov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2018: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.