Počet záznamov: 1
Aktuálne trendy špecifických foriem marketingovej komunikácie
Názov Aktuálne trendy špecifických foriem marketingovej komunikácie Súbežný názov Current Trends of Forms of Marketing Communication Autorské údaje Dana Hrušovská Autor Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku XII. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 124-132 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4543-3 Poznámky VEGA 1/0876/17 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá komunikácia marketingová * komunikácia masmediálna * reklama * technológie informačné Anotácia Skúmanie konkrétnych foriem a nových informačných technológií v marketingovej komunikácii. Analýza marketingovej stratégie vybraného internetového obchodu. Marketingový výskum zameraný na predajné stratégie a potenciálne nové trendy v marketingu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00921-014, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.1 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1