Počet záznamov: 1  

Design thinking ako fenomén 21. storočia

  1. Názov Design thinking ako fenomén 21. storočia
    Súbežný názovDesign Thinking As a Phenomenon of the 21st Century
    Autorské údajeDávid Hudák, Ivana Martičeková, Martin Novysedlák
    Autor Hudák Dávid EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Spoluautori Martičeková Ivana EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Novysedlák Martin EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku XII. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 133-138 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4543-3
    PoznámkyAPVV-15-0511
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá dizajn * dizajnéri * podnikanie * manažment * obchod
    AnotáciaPopis fenoménu design thinking ako spôsobu, akým rozmýšľajú dizajnéri a aké nástroje a metódy používajú pri svojej práci. Pohľad na vývoj tohto fenoménu v posledných dvoch dekádach. Transformácia dizajnového priemyslu a zmeny v podnikaní.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00921-015, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF387.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.