Počet záznamov: 1
Design Aspects in Marketing Management of Retail Stores
Názov Design Aspects in Marketing Management of Retail Stores Preklad názvu Aspekty dizajnu v marketingovom manažmente maloobchodných predajní Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Knowledge – Economy – Society : Contemporary Challenges of Economic Resources Management. Pp. 115-123 online. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2018 / Jaki Andrzej ; Wójtowicz Piotr ; Bartkowiak Piotr. ISBN 978-83-65907-40-0 Poznámky VEGA V-18-129-00 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Poľsko Heslá marketing * marketing manažment * dizajn * predajne * domy obchodné * zákazníci * správanie * správanie spotrebiteľa * efektívnosť * nákup Anotácia Vplyv maloobchodného dizajnu na nákupné správanie - kognitívne a afektívne spracovanie informácií. Environmentálne podnety (prvky dizajnu skladov) ovplyvňujú čitateľnosť a dojmy (stavy hodnotenia) a ako tieto hodnotiace stavy sprostredkovávajú účinky stimulov na reakcie a tým ovplyvňujú výsledky správania (opakovaný nákupný zámer). Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00930-002, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 779 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1