Počet záznamov: 1  

Design Aspects in Marketing Management of Retail Stores

  1. Názov Design Aspects in Marketing Management of Retail Stores
    Preklad názvuAspekty dizajnu v marketingovom manažmente maloobchodných predajní
    Autorské údajeDagmar Lesáková
    Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Knowledge – Economy – Society : Contemporary Challenges of Economic Resources Management. Pp. 115-123 online. - Cracow : Foundation of the Cracow University of Economics, 2018 / Jaki Andrzej ; Wójtowicz Piotr ; Bartkowiak Piotr. ISBN 978-83-65907-40-0
    PoznámkyVEGA V-18-129-00
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaPoľsko
    Heslá marketing * marketing manažment * dizajn * predajne * domy obchodné * zákazníci * správanie * správanie spotrebiteľa * efektívnosť * nákup
    AnotáciaVplyv maloobchodného dizajnu na nákupné správanie - kognitívne a afektívne spracovanie informácií. Environmentálne podnety (prvky dizajnu skladov) ovplyvňujú čitateľnosť a dojmy (stavy hodnotenia) a ako tieto hodnotiace stavy sprostredkovávajú účinky stimulov na reakcie a tým ovplyvňujú výsledky správania (opakovaný nákupný zámer).
    Kategória EPCVedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00930-002, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF779 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.