Počet záznamov: 1
Popularita behaviorálnej ekonómie alebo čo spája behaviorálnu ekonómiu a marketing
Názov Popularita behaviorálnej ekonómie alebo čo spája behaviorálnu ekonómiu a marketing Súbežný názov The Popularity of Behavioral Economics or What Links Behavioral Economics and Marketing Autorské údaje Milan Oreský Autor Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2018/2 : zborník vedeckých statí. S. 143-156 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Poláček Marian ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav. ISBN 978-80-225-4566-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá ekonómia behaviorálna * marketing * správanie spotrebiteľa * analýza komparatívna Anotácia Stručný prehľad vývoja behaviorálnej ekonomiky, presnejšie je opísaná perspektívna teória. Identifikovanie spoločných a hraničných oblasti medzi marketingom a behaviorálnou ekonomikou prostredníctvom porovnávacieho prístupu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00945-016, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 165 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1