Počet záznamov: 1  

Generačné rozdiely v kontexte trhu práce a využívania mobilných aplikácií

  1. Názov Generačné rozdiely v kontexte trhu práce a využívania mobilných aplikácií
    Súbežný názovGenerational Differences in Terms of Labour Market and Mobile Applications
    Autorské údajeRenáta Machová, Tibor Zsigmond
    Autor Machová Renáta
    Spoluautori Zsigmond Tibor
    Zdrojový dokument Vplyv Industry 4.0 na tvorbu pracovných miest : zborník odborných príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, 22. novembra 2018, Hotel Krym, (Trenčianske Teplice, Slovenská republika). S. 136-144. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2019 / Kordoš Marcel ; Holomek Jaroslav ; Grenčíková Adriana ; Vplyv Industry 4.0 na tvorbu pracovných miest Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8075-837-0
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * generácie * marketing * telefón mobilný * aplikácie mobilné * počítače * hypotézy * výskum
    AnotáciaGeneračný marketing. Spotrebiteľské správanie generácie X a generácie Y. Mobilný marketing. Prieskum spotrebiteľských zvyklostí generácie X (1965-1980) a Y (1981-1995) v súvislosti s využívaním mobilných aplikácií. Vyhodnotenie tvrdení súvisiacich s používaním aplikácií. Pomer kupujúcich cez aplikácie. Vyhodnotenie tvrdení súvisiacich s nakupovaním cez mobilné aplikácie alebo cez počítač.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok