Počet záznamov: 1  

Comparison of Approach Towards Selected Features of Marketing Innovation in a Business Organization and in a Cooperative

  1. Názov Comparison of Approach Towards Selected Features of Marketing Innovation in a Business Organization and in a Cooperative
    Preklad názvuPorovnanie prístupu k vybraným funkciám marketingovej inovácie v podnikovej organizácii a v družstve
    Autorské údajeAdam Bartoš, Monika Jančovičová
    Autor Bartoš Adam EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Jančovičová Monika EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument EDAMBA @ EUBA 2018 : Capacity and Resources for Sustainable Development: The Role of Economics, Business, Management and Related Disciplines : Proceedings of International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars, 17–19 April 2018, University of Economics in Bratislava, Slovak Republic. Pp. 24-32 online. - Bratislava : Publishing House EKONOM, 2018 / Wallner Jozef ; Adamcová Silvia ; Árendáš Peter ; EDAMBA @ EUBA 2018 International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. ISBN 978-80-225-4571-6
    PoznámkyVEGA 1/0857/16. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá spoločnosti * stránky webové * marketing * inovácie technologické
    AnotáciaVýskum ako produkčné družstvá využívajú webové stránky a sociálne siete. Využitie vybraných marketingových inovácií vo výrobných družstvách a v podnikaní spoločností.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00946-002, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF763.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.