Počet záznamov: 1
Rola spotrebiteľského etnocentrizmu v cestovnom ruchu
Názov Rola spotrebiteľského etnocentrizmu v cestovnom ruchu Preklad názvu The Role of Consumer Ethnocentrism in Tourism Autorské údaje Marián Čvirik Autor Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2018 : The Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists, November 29–30, 2018, (Bratislava, Slovak Republic). S. 52-59 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Krnáčová Paulína ; Čukanová Miroslava ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2018 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4554-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá ruch cestovný * etnikum * psychológia * hypotézy * výskum * správanie spotrebiteľa * etnocentrizmus spotrebiteľský Anotácia Primárny prieskum vplyvu spotrebiteľského etnocentrizmu na oblasť cestovného ruchu. Meranie spotrebiteľského etnocentrizmu na základe CETSCALE. Koncept spotrebiteľského etnocentrizmu. Fundamentálna charakteristika cestovného ruchu. Hodnotenie hypotéz a výskumných otázok. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00968-007, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 855.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1