Počet záznamov: 1  

Rola spotrebiteľského etnocentrizmu v cestovnom ruchu

  1. Názov Rola spotrebiteľského etnocentrizmu v cestovnom ruchu
    Preklad názvuThe Role of Consumer Ethnocentrism in Tourism
    Autorské údajeMarián Čvirik
    Autor Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2018 : The Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists, November 29–30, 2018, (Bratislava, Slovak Republic). S. 52-59 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Krnáčová Paulína ; Čukanová Miroslava ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2018 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4554-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá ruch cestovný * etnikum * psychológia * hypotézy * výskum * správanie spotrebiteľa * etnocentrizmus spotrebiteľský
    AnotáciaPrimárny prieskum vplyvu spotrebiteľského etnocentrizmu na oblasť cestovného ruchu. Meranie spotrebiteľského etnocentrizmu na základe CETSCALE. Koncept spotrebiteľského etnocentrizmu. Fundamentálna charakteristika cestovného ruchu. Hodnotenie hypotéz a výskumných otázok.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00968-007, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF855.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.