Počet záznamov: 1  

Význam dizajnu pri spotrebiteľskom rozhodovaní v produktovej kategórii mydlá a mydlové výrobky

  1. Názov Význam dizajnu pri spotrebiteľskom rozhodovaní v produktovej kategórii mydlá a mydlové výrobky
    Preklad názvuThe Importance of Design in Consumer Decision Making in Product Category Soap and Soap Products
    Autorské údajePetra Garasová
    Autor Garasová Petra EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Zdrojový dokument MERKÚR 2018 : The Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists, November 29–30, 2018, (Bratislava, Slovak Republic). S. 81-90 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Krnáčová Paulína ; Čukanová Miroslava ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2018 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4554-9
    PoznámkyVEGA 1/0543/18
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * dizajn * obaly * produkty * tovar drogeristický * prieskum
    AnotáciaDizajn produktu. Obalový dizajn. Skúmanie vplyvu dizajnu na spotrebiteľské rozhodovanie so zameraním na to, akú dôležitosť pripisujú spotrebitelia dizajnu produktov a ako na nich vplývajú jednotlivé prvky dizajnu. Vybraná produktová kategória - mydlá. Dôležitosť jednotlivých kritérií pri spotrebiteľskom rozhodovaní. Vplyv jednotlivých prvkov obalového dizajnu na spotrebiteľské rozhodovanie. Vnímanie prvkov dizajnu respondentmi.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00968-010, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF766.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.