Počet záznamov: 1
Význam dizajnu pri spotrebiteľskom rozhodovaní v produktovej kategórii mydlá a mydlové výrobky
Názov Význam dizajnu pri spotrebiteľskom rozhodovaní v produktovej kategórii mydlá a mydlové výrobky Preklad názvu The Importance of Design in Consumer Decision Making in Product Category Soap and Soap Products Autorské údaje Petra Garasová Autor Garasová Petra EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Zdrojový dokument MERKÚR 2018 : The Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists, November 29–30, 2018, (Bratislava, Slovak Republic). S. 81-90 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Krnáčová Paulína ; Čukanová Miroslava ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2018 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4554-9 Poznámky VEGA 1/0543/18 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * dizajn * obaly * produkty * tovar drogeristický * prieskum Anotácia Dizajn produktu. Obalový dizajn. Skúmanie vplyvu dizajnu na spotrebiteľské rozhodovanie so zameraním na to, akú dôležitosť pripisujú spotrebitelia dizajnu produktov a ako na nich vplývajú jednotlivé prvky dizajnu. Vybraná produktová kategória - mydlá. Dôležitosť jednotlivých kritérií pri spotrebiteľskom rozhodovaní. Vplyv jednotlivých prvkov obalového dizajnu na spotrebiteľské rozhodovanie. Vnímanie prvkov dizajnu respondentmi. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00968-010, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 766.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1