Počet záznamov: 1
Rôznorodosť potrieb v procese digitálnej marketingovej stratégie
Názov Rôznorodosť potrieb v procese digitálnej marketingovej stratégie Preklad názvu Demand Diversity in Process of Digital Marketing Strategy Autorské údaje Martin Kuchta Autor Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2018 : The Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists, November 29–30, 2018, (Bratislava, Slovak Republic). S. 130-140 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Krnáčová Paulína ; Čukanová Miroslava ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2018 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4554-9 Poznámky I-18-102-00 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * stratégia marketingová * digitalizácia * internet * kampane reklamné * agentúry * médiá * značky Anotácia Diverzifikácia marketingových aktivít do internetového prostredia. Tri základné subjekty, ktoré stoja pri vývoji, implementácii a vyhodnocovaní marketingových aktivít. Identifikácia rôznorodosti potrieb digitálnych marketingových subjektov v procese digitálnej marketingovej stratégie. Proces aplikácie marketingovej stratégie v digitálnom prostredí. Potreby jednotlivých subjektov digitálneho marketingu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00968-013, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 777.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1