Počet záznamov: 1  

Rôznorodosť potrieb v procese digitálnej marketingovej stratégie

  1. Názov Rôznorodosť potrieb v procese digitálnej marketingovej stratégie
    Preklad názvuDemand Diversity in Process of Digital Marketing Strategy
    Autorské údajeMartin Kuchta
    Autor Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2018 : The Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists, November 29–30, 2018, (Bratislava, Slovak Republic). S. 130-140 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Krnáčová Paulína ; Čukanová Miroslava ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2018 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4554-9
    PoznámkyI-18-102-00
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * stratégia marketingová * digitalizácia * internet * kampane reklamné * agentúry * médiá * značky
    AnotáciaDiverzifikácia marketingových aktivít do internetového prostredia. Tri základné subjekty, ktoré stoja pri vývoji, implementácii a vyhodnocovaní marketingových aktivít. Identifikácia rôznorodosti potrieb digitálnych marketingových subjektov v procese digitálnej marketingovej stratégie. Proces aplikácie marketingovej stratégie v digitálnom prostredí. Potreby jednotlivých subjektov digitálneho marketingu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00968-013, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF777.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.