Počet záznamov: 1  

Marketingové nástroje v procese zvyšovania trhovej hodnoty športovca

  1. Názov Marketingové nástroje v procese zvyšovania trhovej hodnoty športovca
    Preklad názvuMarketing Tools in the Process of Increasing the Market Value of the Athlete
    Autorské údajeMichal Markulják
    Autor Markulják Michal EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2018 : The Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists, November 29–30, 2018, (Bratislava, Slovak Republic). S. 141-148 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Krnáčová Paulína ; Čukanová Miroslava ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2018 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4554-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá hodnota trhová * šport * talenty * marketing * nástroje marketingové * marketing mix * investície * sponzorovanie
    AnotáciaZ pohľadu financovania športovcov sa javí ako nevyhnutné vytvoriť funkčný model rozvoja trhovej hodnoty športovca, ktorý dokáže skĺbiť naraz niekoľko faktorov: osobnostné, trhové, marketingové, právne, finančné. Charakteristika trhovej hodnoty. Marketingové nástroje v tvorbe trhovej hodnoty. Špecifiká trhovej hodnoty športovca. Nazeraním na športovca ako investičný artikel, kde na jednej strane sú pomenované konkrétne náklady na strane druhej potenciálne výnosy, sa dá vytvoriť udržateľný obchodný model podpory talentovaného športovca.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00968-014, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF670.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.