Počet záznamov: 1  

Vplyv influencerov na nákupné správanie špecifickej cieľovej skupiny spotrebiteľov

  1. Názov Vplyv influencerov na nákupné správanie špecifickej cieľovej skupiny spotrebiteľov
    Preklad názvuImpact of Influencers on the Purchasing Behavior of a Specific Target Group of Consumers
    Autorské údajeMonika Stanková
    Autor Stanková Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2018 : The Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists, November 29–30, 2018, (Bratislava, Slovak Republic). S. 168-182 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Krnáčová Paulína ; Čukanová Miroslava ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2018 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4554-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * prieskum marketingový * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * internet * siete sociálne * propagácia * sponzorovanie * produkty
    AnotáciaCharakteristika a význam pojmu Influencer marketing. Dopad Influencer marketingu na nákupné správanie spotrebiteľov. Marketingový prieskum a jeho vyhodnotenie.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00968-017, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.1 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.