Počet záznamov: 1
Vplyv influencerov na nákupné správanie špecifickej cieľovej skupiny spotrebiteľov
Názov Vplyv influencerov na nákupné správanie špecifickej cieľovej skupiny spotrebiteľov Preklad názvu Impact of Influencers on the Purchasing Behavior of a Specific Target Group of Consumers Autorské údaje Monika Stanková Autor Stanková Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2018 : The Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists, November 29–30, 2018, (Bratislava, Slovak Republic). S. 168-182 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Krnáčová Paulína ; Čukanová Miroslava ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2018 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4554-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * prieskum marketingový * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * internet * siete sociálne * propagácia * sponzorovanie * produkty Anotácia Charakteristika a význam pojmu Influencer marketing. Dopad Influencer marketingu na nákupné správanie spotrebiteľov. Marketingový prieskum a jeho vyhodnotenie. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00968-017, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.1 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1