Počet záznamov: 1  

Sociálne siete ako nástroj marketingu

  1. Názov Sociálne siete ako nástroj marketingu
    Preklad názvuSocial Networks as an Efficient Marketing Tool
    Autorské údajeLinda Vašková
    Autor Vašková Linda EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument MERKÚR 2018 : The Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists, November 29–30, 2018, (Bratislava, Slovak Republic). S. 191-198 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Krnáčová Paulína ; Čukanová Miroslava ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2018 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4554-9
    PoznámkyVEGA 1/0637/17
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing elektronický * marketing vzťahový * siete sociálne * komunikácia marketingová * spotrebitelia * reklama * efektívnosť
    AnotáciaOnline marketing a pôsobenie spoločností v prostredí internetu a na sociálnych sieťach sa stáva hlavným pilierom marketingových aktivít, na ktorých spoločnosti stavajú. Prvoradým cieľom sa stáva budovanie a udržanie lojality existujúcich zákazníkov prostredníctvom vzťahového marketingu. Jednými z najpoužívanejších kanálov pre interakciu s existujúcimi či potenciálnymi zákazníkmi sú sociálne siete Facebook a Instagram. Efektívna reklama prostredníctvom sociálnych sietí Facebook a Instagram. Trendy v online marketingu v nasledujúcich rokoch.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00968-019, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF813.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.