Počet záznamov: 1
Sociálne siete ako nástroj marketingu
Názov Sociálne siete ako nástroj marketingu Preklad názvu Social Networks as an Efficient Marketing Tool Autorské údaje Linda Vašková Autor Vašková Linda EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2018 : The Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists, November 29–30, 2018, (Bratislava, Slovak Republic). S. 191-198 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Krnáčová Paulína ; Čukanová Miroslava ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2018 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4554-9 Poznámky VEGA 1/0637/17 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing elektronický * marketing vzťahový * siete sociálne * komunikácia marketingová * spotrebitelia * reklama * efektívnosť Anotácia Online marketing a pôsobenie spoločností v prostredí internetu a na sociálnych sieťach sa stáva hlavným pilierom marketingových aktivít, na ktorých spoločnosti stavajú. Prvoradým cieľom sa stáva budovanie a udržanie lojality existujúcich zákazníkov prostredníctvom vzťahového marketingu. Jednými z najpoužívanejších kanálov pre interakciu s existujúcimi či potenciálnymi zákazníkmi sú sociálne siete Facebook a Instagram. Efektívna reklama prostredníctvom sociálnych sietí Facebook a Instagram. Trendy v online marketingu v nasledujúcich rokoch. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00968-019, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 813.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1