Počet záznamov: 1  

Komunikácia podniku prostredníctvom sociálnych sietí za účelom budovania značky zamestnávateľa

  1. Názov Komunikácia podniku prostredníctvom sociálnych sietí za účelom budovania značky zamestnávateľa
    Súbežný názovCompany Communication through Social Networks to Build an Employer`s Brand
    Autorské údajeNatália Matkovčíková
    Autor Matkovčíková Natália EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Sociální média v oblasti řízení lidských zdrojů I. : konfereční sborník vědeckých prací, Uhreské Hradište 2018. S. 118-125 online. - Uherské Hradiště : Akademie krizového řízení a managementu, 2018 / Bursová Janka ; Hanák Michal ; Mečár Miroslav ; Michálek Přemysl ; Králik Jozef ; Sociální média v oblasti řízení lidských zdrojů I. Konference. ISBN 978-80-906993-0-4
    PoznámkyVEGA 1/0309/18
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá zamestnávatelia * zamestnanci * komunikácia interná * komunikácia externá * komunikácia firemná * značky * budovanie značky * imidž * siete sociálne * inzercia * časopisy * ponuka práce * veľtrhy * sponzorovanie
    AnotáciaBudovanie značky zamestnávateľa ako efektívny nástroj personálneho marketingu. Interná a externá komunikácia firmy. Komunikácia cez sociálne siete za účelom budovania značky zamestnávateľa. Posilnenie značky a propagácia produktov. Komunikačné nástroje využívané na budovanie značky zamestnávateľa.
    Kategória EPCPublikované pozvané príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00971-003, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF319.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.