Počet záznamov: 1  

Business Strategies of Start-ups

  1. Názov Business Strategies of Start-ups
    Preklad názvuPodnikateľské stratégie start-upov
    Autorské údajeŠtefan Slávik, Ivana Mišúnová Hudáková, Katarína Procházková, Branislav Zagoršek
    Autor Slávik Štefan EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Spoluautori Mišúnová Hudáková Ivana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Procházková Katarína EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zagoršek Branislav EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Journal of Applied Economic Sciences. Vol. 13, no. 7 (2018), pp. 1874-1887 online. - Craiova : Spiru Haret University. ISSN 2393-5162
    PoznámkyVEGA 1/0019/15. - Registrovaný: Scopus
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaRumunsko
    Heslá start-up * podnik * podnikanie * stratégia podnikateľská * výkonnosť podniku
    AnotáciaPrehľad literatúry o start-upoch a podnikateľských stratégiách. Štyri typy stratégií, typických pre výskumnú vzorku 76 start-upov: diferenciátor (differentiator), kombinátor (combinator), uviaznutý v strede (stuck in the middle), inteligentný operátor (smart operator).
    Kategória EPCADM
    Registrované vSCOPUS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00998-003, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF300.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.