Počet záznamov: 1
Business Strategies of Start-ups
Názov Business Strategies of Start-ups Preklad názvu Podnikateľské stratégie start-upov Autorské údaje Štefan Slávik, Ivana Mišúnová Hudáková, Katarína Procházková, Branislav Zagoršek Autor Slávik Štefan EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Spoluautori Mišúnová Hudáková Ivana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Procházková Katarína EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zagoršek Branislav EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Journal of Applied Economic Sciences. Vol. 13, no. 7 (2018), pp. 1874-1887 online. - Craiova : Spiru Haret University. ISSN 2393-5162 Poznámky VEGA 1/0019/15. - Registrovaný: Scopus Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Rumunsko Heslá start-up * podnik * podnikanie * stratégia podnikateľská * výkonnosť podniku Anotácia Prehľad literatúry o start-upoch a podnikateľských stratégiách. Štyri typy stratégií, typických pre výskumnú vzorku 76 start-upov: diferenciátor (differentiator), kombinátor (combinator), uviaznutý v strede (stuck in the middle), inteligentný operátor (smart operator). Kategória EPC ADM Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00998-003, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 300.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1