Počet záznamov: 1
Customer Satisfaction and Loyalty towards Companies in the Slovak Republic
Názov Customer Satisfaction and Loyalty towards Companies in the Slovak Republic Preklad názvu Spokojnosť zákazníkov a lojalita k spoločnostiam v Slovenskej republike Autorské údaje Gabriela Dubcová, Katarína Grančičová, Dana Hrušovská Autor Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument ISCOBEMM 2018: Business Economics, Management and Marketing 2018 : Proceedings of the International Scientific Conference, September 6th and 7th 2018, (Prušánky-Nechory, Czech Republic). S. 61-67. - Brno : Masaryk University, 2018 / Mikuš Petr ; Cenek Martin ; ISCOBEMM 2018: Business Economics, Management and Marketing 2018 International Scientific Conference. ISBN 978-80-210-9164-1 Poznámky VEGA 1/0876/17. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá spokojnosť zákazníkov * lojálnosť zákazníkov * hodnotenie výskumu * podnik * Slovensko * stratégia podniková Anotácia Hodnotenie spokojnosti a lojality zákazníkov cez výskum podnikov v Slovenskej republike v roku 2016. Závislosť spokojnosti a vernosti zákazníkov na veľkosti spoločností, ich štruktúre, podľa zamerania, odvetvia a dĺžky pôsobenia v sektore. Vytvorenie správnej predajnej stratégie v konkrétnych spoločnostiach. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 01006-002, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 151.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1