Počet záznamov: 1  

Customer Satisfaction and Loyalty towards Companies in the Slovak Republic

  1. Názov Customer Satisfaction and Loyalty towards Companies in the Slovak Republic
    Preklad názvuSpokojnosť zákazníkov a lojalita k spoločnostiam v Slovenskej republike
    Autorské údajeGabriela Dubcová, Katarína Grančičová, Dana Hrušovská
    Autor Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument ISCOBEMM 2018: Business Economics, Management and Marketing 2018 : Proceedings of the International Scientific Conference, September 6th and 7th 2018, (Prušánky-Nechory, Czech Republic). S. 61-67. - Brno : Masaryk University, 2018 / Mikuš Petr ; Cenek Martin ; ISCOBEMM 2018: Business Economics, Management and Marketing 2018 International Scientific Conference. ISBN 978-80-210-9164-1
    PoznámkyVEGA 1/0876/17. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá spokojnosť zákazníkov * lojálnosť zákazníkov * hodnotenie výskumu * podnik * Slovensko * stratégia podniková
    AnotáciaHodnotenie spokojnosti a lojality zákazníkov cez výskum podnikov v Slovenskej republike v roku 2016. Závislosť spokojnosti a vernosti zákazníkov na veľkosti spoločností, ich štruktúre, podľa zamerania, odvetvia a dĺžky pôsobenia v sektore. Vytvorenie správnej predajnej stratégie v konkrétnych spoločnostiach.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 01006-002, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF151.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.