Počet záznamov: 1  

Vplyv médií počas predvolebných kampaní v USA

  1. Názov Vplyv médií počas predvolebných kampaní v USA
    Preklad názvuThe Influence of the Media during the Presidential Pre-election Campaign in the USA
    Autorské údajeNatália Goda
    Autor Goda Natália EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    Zdrojový dokument Almanach : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : vedecký časopis. Roč. 13, č. 3 (2018), s. 13-21 online. - Bratislava : Fakulta medzinárodných vzťahov Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 1339-3502
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá voľby * USA * médiá * kampane volebné * siete sociálne * internet
    AnotáciaVplyv predvolebnej prezidentskej kampane na verejnosť v USA sa rokmi menil. V dobe, kedy rádio a televízia neboli samozrejmosťou, kandidáti využívali na svoju kampaň iný druh prezentácie. Vplyvom televízie a neskôr aj internetu, sa celková podstata kampane menila. Stala sa najdôležitejším a rozhodujúcim obdobím pred voľbami. Charakteristika úlohy médií, internetu a sociálnych sietí v predvolebnej kampani. Vplyv médií na voličské preferencie a samotný výsledok volieb. Predvolebné kampane z doby pred internetom a počas internetu v Spojených štátoch amerických.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 01009-001, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2018: 3

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF112.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.