Počet záznamov: 1
Marketingová komunikácia v kontexte hodnôt a nákupného správania Generácie 50+
Názov Marketingová komunikácia v kontexte hodnôt a nákupného správania Generácie 50+ Preklad názvu Marketing Communication in the Context of Value and Purchasing Generation 50+ Autorské údaje Alena Kusá, Igor Piatrov, Petra Grešková Autor Kusá Alena Spoluautori Piatrov Igor Grešková Petra Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2018), s. 14-31. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2018. ISSN 1336-5878 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá generácie * stratégia marketingová * správanie spotrebiteľa * zvyklosti obchodné * výskum marketingový Anotácia Segmentácia spotrebiteľov na základe generačného prístupu ako moderný, atraktívny a v praxi využiteľný spôsob prístupu k trhu. Člení spotrebiteľov na skupiny, nazývané generácie, a to na základe rozmedzia rokov ich narodenia, pričom predpokladá podobné znaky odrážajúce sa v záujmoch, hodnotovej orientácii, životnom štýle, nákupnom správaní a iných faktoroch. Klasifikácia generácií z pohľadu marketingu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2018: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.2 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1