Počet záznamov: 1  

Marketingová komunikácia v kontexte hodnôt a nákupného správania Generácie 50+

  1. Názov Marketingová komunikácia v kontexte hodnôt a nákupného správania Generácie 50+
    Preklad názvuMarketing Communication in the Context of Value and Purchasing Generation 50+
    Autorské údajeAlena Kusá, Igor Piatrov, Petra Grešková
    Autor Kusá Alena
    Spoluautori Piatrov Igor
    Grešková Petra
    Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2018), s. 14-31. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2018. ISSN 1336-5878
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá generácie * stratégia marketingová * správanie spotrebiteľa * zvyklosti obchodné * výskum marketingový
    AnotáciaSegmentácia spotrebiteľov na základe generačného prístupu ako moderný, atraktívny a v praxi využiteľný spôsob prístupu k trhu. Člení spotrebiteľov na skupiny, nazývané generácie, a to na základe rozmedzia rokov ich narodenia, pričom predpokladá podobné znaky odrážajúce sa v záujmoch, hodnotovej orientácii, životnom štýle, nákupnom správaní a iných faktoroch. Klasifikácia generácií z pohľadu marketingu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2018: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.2 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.