Počet záznamov: 1
Módny blog-efektívny nástroj marketingu?
Názov Módny blog-efektívny nástroj marketingu? Preklad názvu Fashion Blog – Effective Tool of Marketing? Autorské údaje Petra Gundová, Veronika Borovičková, Dominika Ižoldová Autor Gundová Petra Spoluautori Borovičková Veronika Ižoldová Dominika Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2018), s. 98-104. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2018. ISSN 1336-5878 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá komunikácia marketingová * nástroje marketingové * blogy * stratégia marketingová * siete sociálne Anotácia V súčasnom digitálnom svete význam sociálnych sietí a médií narastá. Nové technológie ponúkajú podnikom nové možnosti a výzvy aj v oblasti marketingovej komunikácie. Do popredia sa čoraz častejšie dostáva termín módny blog, ktorý predstavuje zaujímavý marketingový nástroj najmä pre podniky z oblasti módneho priemyslu a kozmetiky. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2018: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 508.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1