Počet záznamov: 1  

Módny blog-efektívny nástroj marketingu?

  1. Názov Módny blog-efektívny nástroj marketingu?
    Preklad názvuFashion Blog – Effective Tool of Marketing?
    Autorské údajePetra Gundová, Veronika Borovičková, Dominika Ižoldová
    Autor Gundová Petra
    Spoluautori Borovičková Veronika
    Ižoldová Dominika
    Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Č. 2 (2018), s. 98-104. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2018. ISSN 1336-5878
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá komunikácia marketingová * nástroje marketingové * blogy * stratégia marketingová * siete sociálne
    AnotáciaV súčasnom digitálnom svete význam sociálnych sietí a médií narastá. Nové technológie ponúkajú podnikom nové možnosti a výzvy aj v oblasti marketingovej komunikácie. Do popredia sa čoraz častejšie dostáva termín módny blog, ktorý predstavuje zaujímavý marketingový nástroj najmä pre podniky z oblasti módneho priemyslu a kozmetiky.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2018: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF508.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.