Počet záznamov: 1  

Citlivosť dopytu a jeho vplyv na rozhodovanie firmy

  1. Názov Citlivosť dopytu a jeho vplyv na rozhodovanie firmy
    Preklad názvuDemand Sensitivity and Its Impact on Company Decisions
    Autorské údajeNora Grisáková, Lea Hicová
    Autor Grisáková Nora EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Spoluautori Hicová Lea
    Zdrojový dokument Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 15, č. 3 (2018), s. 21-32 online. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 2454-1028
    PoznámkyVEGA 1/0876/17
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá rozhodovanie manažérske * rozhodovanie strategické * rozhodovanie podnikové * dopyt * zisk * správanie spotrebiteľa * tržby * pivo * nápoje alkoholické
    AnotáciaVzájomné prepojenie a analýza správania sa dvoch strán trhu tovarov a služieb – výrobcov s cieľom maximalizácie zisku a spotrebiteľov s cieľom maximalizácie ich užitočnosti. Tieto dve strany trhu môžu byť prepojené prostredníctvom ceny tovarov a služieb a reakciou na ich zmenu. Pri zvyšujúcej cene tovarov spotrebitelia nakupujú menej, ale tržby firiem sa môžu zvyšovať aj znižovať.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 01030-001, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2018: 3

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.2 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.