Počet záznamov: 1
Zákaznícke vnímanie značiek automobilového priemyslu v Slovenskej republike
Názov Zákaznícke vnímanie značiek automobilového priemyslu v Slovenskej republike Preklad názvu Customer Perception of Automotive Industry Brands in Slovak Republic Autorské údaje Vladimír Hojdik Autor Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 15, č. 3 (2018), s. 85-91 online. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 2454-1028 Poznámky VEGA č. 1/0876/17 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá správanie spotrebiteľa * značky výrobné * priemysel automobilový * trh * Slovensko Anotácia Vymedzenie pojmu zákaznícke vnímanie. Automobilový priemysel a trh automobilov na Slovensku. Zhodnotenie zákazníckeho vnímania automobilových značiek slovenského trhu na základe stanovených atribútov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 01036-001, online Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2018: 3
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 637 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1