Počet záznamov: 1  

Zákaznícke vnímanie značiek automobilového priemyslu v Slovenskej republike

  1. Názov Zákaznícke vnímanie značiek automobilového priemyslu v Slovenskej republike
    Preklad názvuCustomer Perception of Automotive Industry Brands in Slovak Republic
    Autorské údajeVladimír Hojdik
    Autor Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 15, č. 3 (2018), s. 85-91 online. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 2454-1028
    PoznámkyVEGA č. 1/0876/17
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá správanie spotrebiteľa * značky výrobné * priemysel automobilový * trh * Slovensko
    AnotáciaVymedzenie pojmu zákaznícke vnímanie. Automobilový priemysel a trh automobilov na Slovensku. Zhodnotenie zákazníckeho vnímania automobilových značiek slovenského trhu na základe stanovených atribútov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 01036-001, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2018: 3

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF637 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.