Počet záznamov: 1  

Elektronické obchodovanie, možnosti zvýšenia obratu a návštevnosti

  1. Názov Elektronické obchodovanie, možnosti zvýšenia obratu a návštevnosti
    Preklad názvuE-commerce, Options for Increasing Sales and Visits
    Autorské údajeJozef Gajdoš
    Autor Janečková Nikola
    Spoluautori Gajdoš Jozef EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Journal of Innovations and Applied Statistics : vedecký internetový časopis. Roč. 8, č. 2 (2018), s. 43-48 online. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2018. ISSN 1338-5224
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá podnikanie elektronické * obchod elektronický * stratégia marketingová * internet * reklama * Slovensko * obchod elektronický
    AnotáciaInternet je v súčasnosti fenoménom. Je významným zdrojom informácií a prostriedkom komunikácie. Zároveň sa stáva dôležitým obchodným nástrojom využívaným na reklamu, ale stále častejšie aj na predaj výrobkov a poskytovanie služieb. Vymedzenie pojmu elektronické obchodovanie. Súčasnosť elektronického obchodovania.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 01089-001, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2018: 2

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF530.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.