Počet záznamov: 1
Elektronické obchodovanie, možnosti zvýšenia obratu a návštevnosti
Názov Elektronické obchodovanie, možnosti zvýšenia obratu a návštevnosti Preklad názvu E-commerce, Options for Increasing Sales and Visits Autorské údaje Jozef Gajdoš Autor Janečková Nikola Spoluautori Gajdoš Jozef EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Journal of Innovations and Applied Statistics : vedecký internetový časopis. Roč. 8, č. 2 (2018), s. 43-48 online. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2018. ISSN 1338-5224 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá podnikanie elektronické * obchod elektronický * stratégia marketingová * internet * reklama * Slovensko * obchod elektronický Anotácia Internet je v súčasnosti fenoménom. Je významným zdrojom informácií a prostriedkom komunikácie. Zároveň sa stáva dôležitým obchodným nástrojom využívaným na reklamu, ale stále častejšie aj na predaj výrobkov a poskytovanie služieb. Vymedzenie pojmu elektronické obchodovanie. Súčasnosť elektronického obchodovania. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 01089-001, online Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2018: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 530.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1