Počet záznamov: 1
Výhody zavedenia značky cieľového miesta manažérskymi organizáciami cestovného ruchu na Slovensku a v Maďarsku
Názov Výhody zavedenia značky cieľového miesta manažérskymi organizáciami cestovného ruchu na Slovensku a v Maďarsku Preklad názvu Benefits of Destination Branding by Destination Management Organisation: The Case of Slovakia and Hungary Autorské údaje Ľudmila Mazúchová, Zuzana Palenčíková, Andrea Pálfi, Antal Aubert Autor Mazúchová Ľudmila Spoluautori Palenčíková Zuzana Pálfi Andrea Aubert Antal Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 51, č. 4 (2018), s. 196-205. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2018. ISSN 0139-8660 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá ruch cestovný * Maďarsko * Slovensko * stratégia marketingová * značky * imidž * marketing elektronický Anotácia Skúmanie súčasného stavu zavedenia značky pre cieľové miesto cestovného ruchu manažérskymi organizáciami cestovného ruchu na Slovensku a v Maďarsku. Význam značky a budovania imidžu cieľového miesta cestovného ruchu. Výhody zavedenia značky pre cieľové miesto. Komparácia dôležitosti činností organizácií cestovného ruchu na Slovensku a v Maďarsku. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2018: 1-4
článok
Počet záznamov: 1