Počet záznamov: 1  

Výhody zavedenia značky cieľového miesta manažérskymi organizáciami cestovného ruchu na Slovensku a v Maďarsku

  1. Názov Výhody zavedenia značky cieľového miesta manažérskymi organizáciami cestovného ruchu na Slovensku a v Maďarsku
    Preklad názvuBenefits of Destination Branding by Destination Management Organisation: The Case of Slovakia and Hungary
    Autorské údajeĽudmila Mazúchová, Zuzana Palenčíková, Andrea Pálfi, Antal Aubert
    Autor Mazúchová Ľudmila
    Spoluautori Palenčíková Zuzana
    Pálfi Andrea
    Aubert Antal
    Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 51, č. 4 (2018), s. 196-205. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2018. ISSN 0139-8660
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá ruch cestovný * Maďarsko * Slovensko * stratégia marketingová * značky * imidž * marketing elektronický
    AnotáciaSkúmanie súčasného stavu zavedenia značky pre cieľové miesto cestovného ruchu manažérskymi organizáciami cestovného ruchu na Slovensku a v Maďarsku. Význam značky a budovania imidžu cieľového miesta cestovného ruchu. Výhody zavedenia značky pre cieľové miesto. Komparácia dôležitosti činností organizácií cestovného ruchu na Slovensku a v Maďarsku.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2018: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.