Počet záznamov: 1
ABC analýza ako východisko marketingovej stratégie vybraného podniku
Názov ABC analýza ako východisko marketingovej stratégie vybraného podniku Autorské údaje Martin Mucha, Adam Levit, Karel Bařinka Autor Mucha Martin EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Levit Adam Bařinka Karel Zdrojový dokument Reviewed Proceedings of Posts From an VIII. International Scientific Conference. S. 15-29 CD-ROM. - Košice : KKM PHF EU : KIaJK PHF EU, 2018 / Jakub Vincent ; Bobenič Hintošová Aneta ; Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement VIII. (2018) International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4604-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * stratégia marketingová * metóda ABC * firmy * spoločnosti akciové * priemysel mliekarský Anotácia Typy marketingových stratégií. Paretova alebo tiež ABC analýza - jednoduchý a zároveň efektívny nástroj, ktorý umožňuje firmám matematicky exaktne sústrediť sa na to, čo je pre nich skutočne dôležité. Postup pri metóde ABC. Využitie ABC metódy. Aplikácia ABC analýzy v spoločnosti Tatranská mliekareň, a. s. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 01104-003, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 798.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1