Počet záznamov: 1  

ABC analýza ako východisko marketingovej stratégie vybraného podniku

  1. Názov ABC analýza ako východisko marketingovej stratégie vybraného podniku
    Autorské údajeMartin Mucha, Adam Levit, Karel Bařinka
    Autor Mucha Martin EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Levit Adam
    Bařinka Karel
    Zdrojový dokument Reviewed Proceedings of Posts From an VIII. International Scientific Conference. S. 15-29 CD-ROM. - Košice : KKM PHF EU : KIaJK PHF EU, 2018 / Jakub Vincent ; Bobenič Hintošová Aneta ; Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement VIII. (2018) International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4604-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing * stratégia marketingová * metóda ABC * firmy * spoločnosti akciové * priemysel mliekarský
    AnotáciaTypy marketingových stratégií. Paretova alebo tiež ABC analýza - jednoduchý a zároveň efektívny nástroj, ktorý umožňuje firmám matematicky exaktne sústrediť sa na to, čo je pre nich skutočne dôležité. Postup pri metóde ABC. Využitie ABC metódy. Aplikácia ABC analýzy v spoločnosti Tatranská mliekareň, a. s.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 01104-003, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF798.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.