Počet záznamov: 1  

Vybrané marketingové aspekty v kultúre a umení

  1. Názov Vybrané marketingové aspekty v kultúre a umení
    Autorské údajeLenka Danková, Jana Naščáková
    Autor Danková Lenka EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Reviewed Proceedings of Posts From an VIII. International Scientific Conference. S. 99-106 CD-ROM. - Košice : KKM PHF EU : KIaJK PHF EU, 2018 / Jakub Vincent ; Bobenič Hintošová Aneta ; Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement VIII. (2018) International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4604-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá kultúra * umenie * hodnota úžitková * financie * výdavky * marketing * Slovensko
    AnotáciaĽudské potreby a umenie. Ansoffova matica aplikovaná na oblasť kultúry. Ekonomická hodnota kultúrnych statkov a služieb. Silné a slabé stránky kultúry na Slovensku. Verejné výdavky na kultúru vo vybraných krajinách.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 01104-012, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF692.1 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.