Počet záznamov: 1  

ANZMAC 2017: Marketing for Impact

  1. Názov ANZMAC 2017: Marketing for Impact : Proceedings from the Australian and New Zealand Marketing Academy Conference, 4–6 December 2017, RMIT University, (Melbourne, Australia)[elektronický zdroj]
    Autorské údajeEditors: Linda Robinson, Linda Brennan, Mike Reid, Reviewers: Narjess Abroun, Jonathan Baker ... [et al.]
    Ďalší autori Robinson Linda (Vedecký redaktor)
    Brennan Linda (Vedecký redaktor)
    Reid Mike (Vedecký redaktor)
    Abroun Narjess (Recenzent)
    Baker Jonathan (Recenzent)
    Akcia/Korporácia ANZMAC 2017: Marketing for Impact . International Conference , Melbourne, Australia , 4.-6.12.2017
    RMIT University
    Vydavateľské údajeMelbourne : RMIT University , 2017. - online 1009 s.
    Vydanie1st Edition
    ISSN1447-3275
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaAustrália
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing elektronický * správanie spotrebiteľa * digitalizácia * médiá sociálne * priemysel * marketing medzinárodný * politika verejná * komunikácia * výskum * vzdelávanie * maloobchod * distribúcia * služby * marketing sociálny * marketing strategický * značky
    Báza dátKNIHY
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF10.4 MBz IP adresy EU po prihlásení
    elektronická kniha

    elektronická kniha

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.