Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia destinácie Bratislavský región - destinačný marketingový manažment a jeho aplikácia

  1. Názov Marketingová stratégia destinácie Bratislavský región - destinačný marketingový manažment a jeho aplikácia
    Preklad názvuMarketing Strategy of the Destination Bratislava Region - the Destination Marketing, Management and Case Study
    Autorské údajeĽudmila Novacká, Peter Červenka, Peter Drábik
    Autor Novacká Ľudmila EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Spoluautori Červenka Peter EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Drábik Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Ďalší autori Štofilová Jana (Recenzent)
    Čukanová Miroslava (Recenzent) EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Dobrocký Lukáš (Recenzent)
    Vydavateľské údajeBratislava : Selale Education Business , 2018. - 166 s. [5,5 AH]
    Vydanie1. vydanie
    ISBN978-80-973123-0-5
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá ruch cestovný * marketing destinačný * manažment destinačný * stratégia marketingová
    Kategória EPCVedecké monografie vydané v domácich vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 01109-001, kópia plného textu


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.