Počet záznamov: 1  

Marketingová podpora ako súčasť marketingu univerzít pri získavaní uchádzačov o štúdium

  1. Názov Marketingová podpora ako súčasť marketingu univerzít pri získavaní uchádzačov o štúdium
    Autorské údajePavol Andrejovský, Zuzana Hajduová
    Autor Andrejovský Pavol EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené
    Spoluautori Hajduová Zuzana EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené
    Zdrojový dokument Zborník príspevkov z workshopu STEP III. : 8.11.2018, Košice. S. 51-58 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Lacko Roman ; Bednárová Lucia ; Vilamová Šárka ; STEP III. Workshop. ISBN 978-80-225-4583-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá univerzity * vzdelávanie vysokoškolské * školy vysoké * študenti * marketing * komunikácia marketingová * štatistika * práca s verejnosťou * reklama
    AnotáciaMarketing univerzít a jeho špecifiká. Cieľové skupiny a oblasti pôsobenia marketingu univerzít. Komunikačná politika v rámci marketingu univerzity.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 01111-010, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF537.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.