Počet záznamov: 1  

Zvýšenie obratu predaja pomocou webovej analytiky

  1. Názov Zvýšenie obratu predaja pomocou webovej analytiky
    Autorské údajeZuzana Hajduová, Roman Lacko
    Autor Hajduová Zuzana EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené
    Spoluautori Lacko Roman EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené
    Zdrojový dokument Zborník príspevkov z workshopu STEP III. : 8.11.2018, Košice. S. 84-88 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Lacko Roman ; Bednárová Lucia ; Vilamová Šárka ; STEP III. Workshop. ISBN 978-80-225-4583-9
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá obchod elektronický * reklama * propagácia * internet * predaj * analýzy * rentabilita
    AnotáciaRastúci trend online obchodovania. Prehľad online obchodu v Európe - predaj a percentuálny rast (2016-2017). Webová analytika. Internetový obchod zameraný na elektroniku ako objekt skúmania. Kvantitatívne vyhodnotenie rentability PPC kampane v systéme Google Adwords. Vyčíslenie rentability reklamy. Opatrenia.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 01111-014, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF285.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.