Počet záznamov: 1  

Consumer-Oriented Marketing in the Mhealth Segment

  1. Názov Consumer-Oriented Marketing in the Mhealth Segment
    Preklad názvuSpotrebiteľsky orientovaný marketing v segmente mobilného zdravotníctva
    Autorské údajeAndrej Miklošík, Mária Hasprová, Štefan Žák
    Autor Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument ANZMAC 2017: Marketing for Impact : Proceedings from the Australian and New Zealand Marketing Academy Conference, 4–6 December 2017, RMIT University, (Melbourne, Australia). p. [1]. - Melbourne : RMIT University, 2017 / Robinson Linda ; Brennan Linda ; Reid Mike ; Abroun Narjess ; Baker Jonathan ; ANZMAC 2017: Marketing for Impact International Conference. ISSN 1447-3275
    PoznámkyVEGA 1/0637/2017
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaAustrália
    Heslá zdravotníctvo * inovácie technologické * inovácie sociálne * marketing * spotrebitelia
    AnotáciaTrendy vo výskume spotrebiteľsky orientovaného marketingu v segmente mobilného zdravotníctva
    Kategória EPCPostery zo zahraničných konferencií
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 01114-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF7.5 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.