Počet záznamov: 1
Rebranding i jego przesłanki – analiza badań własnych (przypadek Zaberd s.a.)
Názov Rebranding i jego przesłanki – analiza badań własnych (przypadek Zaberd s.a.) Preklad názvu Rebranding a jeho predpoklady – analýza vlastného výskumu (prípad Zaberd s.a.) Autorské údaje Barbara Mróz-Gorgoń, Cyprian Kozyra, Martin Mucha Autor Mróz-Gorgoń Barbara Spoluautori Kozyra Cyprian Mucha Martin EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Quality and Leading Innovation IV. : Proceedings From the International Scientific Conference : 25th - 28th September 2018, Košice, Uzhgorod. Pp. 37-43 CD-ROM. - Košice : University of Economics, Faculty of Business Economics with Seat in Košice, 2018 / Lacko Roman ; Mitrová Miriam ; Hudák Matej ; Tkáč Michal ; Jakub Vincent ; Quality and Leading Innovation International Scientific Conference. ISBN 978-617-589-165-0 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu poľština Krajina vydania Slovenská republika Heslá budovanie značky * imidž * marketing * analýza dát * výskum marketingový Anotácia Predstavenie inovatívnych riešení pre procesy etablovania a „budovania značky v mysliach spotrebiteľov“. Kritická a systematická analýza literatúry na túto tému a analýza primárneho výskumu. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 01072-006, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 413.9 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1