Počet záznamov: 1  

Rebranding i jego przesłanki – analiza badań własnych (przypadek Zaberd s.a.)

  1. Názov Rebranding i jego przesłanki – analiza badań własnych (przypadek Zaberd s.a.)
    Preklad názvuRebranding a jeho predpoklady – analýza vlastného výskumu (prípad Zaberd s.a.)
    Autorské údajeBarbara Mróz-Gorgoń, Cyprian Kozyra, Martin Mucha
    Autor Mróz-Gorgoń Barbara
    Spoluautori Kozyra Cyprian
    Mucha Martin EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Quality and Leading Innovation IV. : Proceedings From the International Scientific Conference : 25th - 28th September 2018, Košice, Uzhgorod. Pp. 37-43 CD-ROM. - Košice : University of Economics, Faculty of Business Economics with Seat in Košice, 2018 / Lacko Roman ; Mitrová Miriam ; Hudák Matej ; Tkáč Michal ; Jakub Vincent ; Quality and Leading Innovation International Scientific Conference. ISBN 978-617-589-165-0
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentupoľština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá budovanie značky * imidž * marketing * analýza dát * výskum marketingový
    AnotáciaPredstavenie inovatívnych riešení pre procesy etablovania a „budovania značky v mysliach spotrebiteľov“. Kritická a systematická analýza literatúry na túto tému a analýza primárneho výskumu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 01072-006, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené413.9 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.